*Godnatt, sista inlägget*

Nu är jag äntligen hemma, finaly! ^.^

Idag har jag haft en toppen rolig dag. Vi slutade klockan 14:10 fastän vi skulle sluta 15:10 så vi fick alltså
sluta en timme tidigare. Sjukt skönt. Jag har hängt med sjuorna idag och så har jag varit vacker!
Det kom ungefär tio stycken fram till mig idag och sa att jag var fin. Jag ska ha samma outfit imorgon.
Jag måste tvätta bort min mascara innan jag ska gå lägga mig. Eller jag ska ju läsa nåt innan och sen sova
men om jag har mascara när jag sover så blir mina ögonfransar fula. Fråga inte hur jag vet. Det har inte
hänt mig men ett tips till er: tvätta alltid bort mascaran innan du går och lägger dig.
Idag har jag varit på julmarknad, jag uppträdde (dansade) på julmarknaden träffade jag på Zillah & Totte!
Totte var så jävla gullig. Man ville bara klämma till hans kinder och ge han en liten puss på kinden.
Jag vet att han inte är riktigt men för mig så är han helt klart en riktigt Michael Jackson. Love you Totte!♥
Sen har jag vart hos min farbror i tre timmar. Och så har jag haft skola.
Jag har dessutom vart på bloggmöte. Men det vet ni väl. Har tjatat om det i varje inlägg.
Nu är klockan snart 23:00 så det är nu jag ska säga godnatt och sov gott gullesnuttar.. /:

Kommentarer
Postat av: Emma

sv; okej, hade lite bråttom när jag fixade min, men vet inte om du menar min nya eller gammla om du inte sett den nya klicka F5 :)

klicka på kategorin bloggdesign så ser du lite ;)

2010-12-08 @ 23:21:35
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig! om du gillar att läsa om musik,kändisar,mode, o det absolut senaste skvallret direkt ifrån örebrostad! :)

2010-12-09 @ 01:31:05
URL: http://kriisitiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha :)

2010-12-09 @ 07:44:44
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0