Hej! Julmarknaden är inte slut men mitt sl...

foto1105 (MMS)

Hej! Julmarknaden är inte slut men mitt sl-kort slutade 19:00 så vi var tvugna att åka. Vi ska till min farbror i tensta nu. Det ska bli riktigt kul. Vet ni att zillah och totte kom helt oväntade till marknaden. Totte var så jävla söt. Om han var en riktig apa skulle jag bli kär i honom direkt. Jag filmade när dem var där. Det var dem som vann talang 2008! :) jag kanske lägger upp videoklippet men bara kanske. Min tomteluva ramlade av på dynamite dansen så jag slängde iväg den. Pinsamt! Alla andra hade förutom jag. Aja. Lyckad julshow i alla fall. Nu ska vi köpa lösgodis sen promenera till farbror. Pappa ska hämta oss klockan 22:00 /kram


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Okej, vad roligt!

2010-12-08 @ 20:19:57
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Nattah- EN AKTIV BLOGGARE

skulle du vara med i fototävlingen ? :)

2010-12-08 @ 21:41:33
URL: http://nattayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0