Nu är frågestunden över! ^.^

1. När fyller du år?
- Jag fyller år den 31 Augusti.
2. Varför började du blogga?
- För att dela med mig av min vardag. Helt enkelt skriva av mig.
3. Vad betyder dina besökare för dig?
- Oj. Dem betyder likadant för mig som alla andra. Dem stärker helt enkelt min blogglust.
4. Vad tycker du om din blogg?
- Vad jag tycker om min blogg? det är ni som ska tycka till men jag tycker den är helt okej.
5. Vilken skola går du i?
- Kulturamaskolan som ligger i Hallonbergen.
6. Hur länge har du bloggat?
- Jag började blogga för en vecka sen, alltså 3 December.
7. Vilken blogg tycker du om mest?
- Jag tycker om alla jag läser.
8. Vilken blogg tycker du om minst?
- Dem jag inte läser tycker jag om minst.
10. Vad heter dina bästa kompisar?
- Oj. Det var en riktigt svår fråga. Jasmina, Maria H, Maria B och Lena!♥
11. Hur bor du? lägenhet, villa?
- Jag bor i en lägenhet i Sundbyberg.
Hur kom du på att du skulle starta en blogg? och hur länge har du hållit på med bloggen?
- Det började med att jag blev inspirerad av andra. Jag har hållt på i en vecka.
Vad lyssnar du mest på för musik?
- Jag lyssnar på en del olika musikstilar. Mest pop och lugn musik.
Favoritband/Artist?
- Mohombi och Miley Cyrus.
Hur tycker du det är att bo i Stockholm?
- Jag tycker det är underbart att bo i Sveriges huvudstad!
Vad använder du för mascara, och är den svart eller brun?
- Jag använder sexy lines, den är lila men man får svarta ögonfransar.
Har du varit i Englands huvudstad, London?
- Ja. Jag var där förra året med mina mostrar, mina kusiner och mamma!
Vilka modetidningar läser du?
- Jag läser Frida, Julia och Glitter.
Vill du ha pojkvän?
- Oj. Vem vill inte ha pojkvän? alla vill väl ha nån att få dela hemligheterna med.
Ska du se idolfinalen, vem tycker du mellan Jay och Minnah i så fall?
- Ja det ska jag. Jag röstar på Jay. Han är sjukt bra i gemfört med Minnah.
Kan du inte visa en bild på din familj?
- Jag har ingen bild på hela min familj men jag ska nog bläddra fram någon.
Vad tycker du om London?
- Helt underbart. Fin kultur, fina människor och fint språk!
Hur lång är du?
- Jag är mellan lång. Jag är nämligen 163.
Vilket är ditt favorit djur?
- Mitt favoritdjur är nog pandan och sköldpaddan.
Vem är din favorit skådespelare?
- Jag är förtjust i Miley Cyrus och Orlando Bloom.
Meningen med livet?
- Att göra roliga saker medans man endå har ett!
Vilket är ditt motto?
- Mitt motto är var dig själv och låtsas inte vara nån annan. Det kan skapa problem.
Är du singel?
- Ja, och jag är nöjd över det. Jag ska inte skaffa kille förens jag blir 14.
Gillar du killar?
- Om jag gillar killar? min pappa är kille, mina bröder är kille, mina kompisar är killar, så ja.
Vad heter dina föräldrar?
- Det är lite privat så jag får inte nämna det.
Vad heter du i mellannamn?
- Jag har inget mellannamn men skulle vilja heta Chelsea i andra namn - Miranda Chelsea.
Hur mycket är klockan just nu?
- Klockan är nämligen 12:22 :)
Har du nåt smeknamn?
- Ja en del av mina kompisar kallar mig för Mirre och Panda.
Vad tycker du om vår blogg? (soeurs)
- Underbart fin. Ni är fyra tjejer som stjäl mitt hjärta med era ord.
Varför valde du namnet imjustaordinarygirl?
- Jag valde det för att Im Just A Ordinary Girl betyder - jag är bara en vanlig tjej och det är jag.
Tycker du om ditt namn?
- Ja. Jag är överlycklig, verkligen.
Hur går det i skolan?
- Det går helt okej i skolan.
Har du några syskon?
- Ja jag har 4 stycken syskon.
Har du haft en annan blogg förut?
- Inte bara en utan flera.
Hur gammal är du?
- Jag är 12 år gammal.
Favoritfärg?
- Rosa, orange och gul!
Hur många besöker din blogg varje dag?
- Runt 50 stycken. Inte så himla mycket men jag får nöja mig med det.
Favoritmat?
- Tacos helt klart!
Din förebild?
- Blondinbella - Isabelle Löwengrip ♥

S-N-A-B-B-F-R-Å-G-O-R-!
Sommar eller vår?
- Jag föredrar både och men sommar framför vår.
Vinter eller höst?
- Höst hellre än vinter.
Katt eller hund?
- Hundar. Jag gillar inte kattar. Ew!
Hamster eller marsvin?
- Hamster, men marsvinar är också söta.
Kissie eller Foki?
- Foki lätt!
Kissie eller Kenza?
- Kenza lätt!
Foki eller Kenza?
- Jävlar det vart svårt. Jag gillar Fokis blogg :)


Kommentarer
Postat av: amelie

svaren från frågestunden finns uppe!

hopaps du blev nöjd med ditt/dina svar!

ha en bra fredag, kram!:D

2010-12-10 @ 15:39:08
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: ellinorpettersson

Aha det lät kul, tränar du något mer då eller vad man ska säga? :D

Och tack så mycket :D

kram

2010-12-10 @ 16:43:59
URL: http://thetimeofmylifee.blogg.se/
Postat av: jjenny - ROSEETTENS ♥

hur många timmar om dagen lägger du ner på din blogg ungefär?

konstig fråga kanske, men det skulle vara kul å veta. Sen gör jag en liten undersökning om det också. kram

2010-12-10 @ 17:04:13
URL: http://roseettens.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jag kommer svara på alla frågor om några dagar!



Kan du inte skriva att tävlingen är över?=)

2010-12-10 @ 18:40:30
URL: http://lollotherunner.blogg.se/
Postat av: Dumle;]

Sv; Tack så jätte mycket! <3 Dsm:)

Ps: Gillar oxå Miley Cyrus :D

2010-12-11 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0