Ont i min mage.

Nu har jag jädrans ont i min mage så jag ska gå lägga mig på sängen och läsa Julia-tidningen!

Jag fick den nya Julia-tidningen idag så jag tänkte sitta på sängen med täcke över mig medans jag läser den.
Det var längesen som jag fick en tidning. Min mamma ringde till dem och undrade varför den inte kommit fram.
Den hade inte kommit fram än för att jag är medlem på Julia plus och då tar det längre tid att göra dem ^.^
Jag har fixat så att jag kan blogga från mobilen så det kanske kommer ett mobilinlägg strax..
Och på mobilinlägget kommer jag visa min outfit och tidningen som jag läser. Det beror på om jag hinner.
Julia tidningen är ganska tjock och jag kommer nog vara väldigt trött efter att ha läst den.
Vill ni veta en sak som hände mig igår? Jag skulle hälla upp té eftersom att min kusin ville ha och sedan
så ramlade té-locket ur ''burken'' så kom allt varmt vatten på min hand. Den blev röd och jag fick lägga vatten
på i ungefär 8 timmar. Jag var vaken till klockan 00:30 igår bara för att det gjorde ont i handen. Jag kunde
knappast sova. Jag fick ingen sömn alls inatt. Men som tur så mår jag mycket bättre nu tack och lov! :)♥
En bild på mig och min lillasyster som Vilma, min kompis tog!
GLÖM INTE ATT STÄLLA EN ELLER FLERA FRÅGOR I MIN FRÅGESTUND HÄR!

Kommentarer
Postat av: cchlara

hej , hur mår du ? <3

2010-12-06 @ 20:02:05
URL: http://hheyheychlara.blogg.se/
Postat av: hermy sötnos

sv; gumman jag hittar inte honom

2010-12-06 @ 20:32:21
URL: http://hermy.blogg.se/
Postat av: Sandibel Daoud

Hejhej kolla in min blogg och skriv gärna vad du tycker om den:)

2010-12-07 @ 19:05:24
URL: http://sandibels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0